diumenge, 26 de febrer del 2012

Mercat dels Encants

Passejar pel mercat dels Encants de Barcelona (m'encanta la paraula Encants..) té alguna cosa entre depriment i màgic.
M'hi he deixat perdre puntualment en diferents èpoques de la meva vida, motivada per raons diferents. La que guardo amb més afecte és l'època de la uni en que hi anava acompanyant un amic que buscava material de cinema antic, pel·lícules, càmares, cartells. Suposo que li deu haver encantat la peli La invención de Hugo que ahir vaig explicar en l'altre blog.


Tornem al tema. Ahir, Encants.. Feia cosa de dos anys que no m'hi deixava caure. Era tard, les 16h, ja tancaven quasibé.. La idea no era comprar, sinó mirar per si de cas trobava alguna cosa que em cridés.
Vaig donar un tomb (en realitat, "vam" ja que anava amb ma mare), vam veure alguns mobles, o massa grans per transportar amb el meu cotxe, o massa lletjos (pel meu gust, eh?) o que simplement no em cridaven.
La primera cosa que em va cridar l'atenció va ser un bust negre de guix però en acostar-mhi vaig veure que estava massa trencat i jo de reparar guix no en sé. En "substitució" vaig acabar comprant aquests dos, que no tenen res ni de vell ni de moble, però em van agradar.


I ja quan marxàvem, no sé ben bé si ma mare o jo vam veure una tauleta antiga de "cafè", amb marbre rosat al damunt, i després de regatejar vam acabar emportant-nos-la! No tinc foto aquí. Després de la tauleta de nit, ja tinc objectiu per restaurar! La idea és vendre-la després ja que no acaba d'encaixar a casa meva. Seguiré informant!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada