dijous, 31 de maig del 2012

Mercato sul naviglio a Milà


Milà, ciutat coneguda com una de les capitals europees, sinó mundials, de la moda i el disseny, acull el darrer diumenge de cada mes, el que segurament és un dels mercats més grans del món d'antiquaris i objectes de segona mà (mobles, llibres, roba i objectes de tota mena), el Mercatone dell'antiquariato sul Naviglio grande.
Hi vaig ser per casualitat aquest diumenge. Dic per casualitat, perquè si no arriben a acompanyar-m'hi, no l'hagués trobat mai ja que no està pas enunciat a les típiques guies turístiques o webs de viatges.
I mira que el lloc és maco, un mercat a banda i banda d'un canal.. Em va encantar.. llàstima que no m'hi vaig poder entretenir massa i que els senyors de RyanAir m'haguessin fet pagar si m'emportava alguna cosa..
Em guardaré el viatge per tornar-hi un dia juntament amb l'altra cosa imprescindible de Milà: anar a l'Scala a escoltar òpera.

Us deixo dues fotos que vaig fer.















Si voleu més informació sobre aquest mercat i el genial barri del Naviglio de Milà, us recomano llegiu aquest enllaç: http://es.thecircumference.org/canals-of-navigli-milan

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada