diumenge, 20 de maig del 2012

Unes setmanes després..

Fa dies que no escric en aquest blog. Us ensenyaré com van avançant els dos penjadors que estic restaurant al curs. Van força a poc a poc degut a que he faltat algun dia per motius de feina. Malgrat tot, em vaig endur el penjador de peu a casa i vaig anar "rascant" a hores lliures (quasibé sense depacant, directament amb rasqueta perquè em sembla que fa el mateix fet). Aquí doncs us ensenyo com estan a hores d'ara ambdós.

El penjador Thonet està per fi decapat i desmontat! Va costar Déu i ajuda.. un tornavís, un martell, unes alicates i unes companyes de curs amb paciència i "manya" i també força perquè negar-ho.. I és que pobre penjador no tenia només els cargols corresponents, sinó que algú (em meu avi??) havia clavat uns quants claus per evitar que es desenganxés mai.

El penjador de peu està quasibé també del tot decapat. Sense una rasqueta i un formó (eines de la imatge) hagués estat impossible..
Aquests dies que ha estat a casa, tot i estar mig desmuntat i despintat, ja he vist que és moolt útil! Vull acabar-lo ja, la meva entrada el troba a faltar. Ara toca anar a comprar pintura blanca mate a l'aigua per començar el decappé..

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada