diumenge, 15 de juliol del 2012

Transformació de mobles

Se m'acumula la feina, i els posts atrassats. Fent una mica de resum de les darreres setmanes:
El curs de restauració de mobles al centre cívic del Molí de Vent a VNG s'ha acabat :(
I no el reprendrem fins al gener, així que toca espavilar-se, tant per acabar el penjador de peu, com per buscar un nou curs o espai per seguir fent cosetes ara que hi estic "enganxada".
  1. La meva primera idea meva era buscar un destí de vacances que combinés aprendre idiomes (francès o anglès) amb restaurar mobles. Vaig googlejar per tal de buscar un curs intensiu d'una setmana aprox pel sud de França, però res. No hi va haver manera. En vaig trobar a Canadà i Anglaterra.. massa lluny per anar amb cotxe tot portant un moble que restaurar..
  2. Segona idea: buscar curs pel juliol per aquí la provincia de Bcn. I finalment el vaig trobar: Curs de Transformació de mobles a l'associació la Lleonera, al Raval de Barcelona. Un lloc preciós, una antiga vaqueria on la propietària, també restauradora, els ha cedit l'espai amb un lloguer baix a canvi de que preservin l'espai i segueixin amb les activitats artístiques. I bé que ho han aconseguit :)
Us deixo una foto de l'entrada de la Lleonera amb la tauleta "cutre" que pretenc transformar.
El curs que faig és només de 8h (45€), així que tocarà espavilar-se.

I què vol dir "Transformar un moble"?
Doncs pot voler dir dues coses: canviar-li aspecte o canviar-li estructura, forma i fins i tot funció.
En aquest cas, la tauleta en principi només canviarà d'aspecte, malgrat que alguna idea de la profe em va fer pensar en anar més enllà (convertir-la en una tauleta-làmpara) però encara ho estic meditant.
Seguiré informant :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada