dissabte, 1 de juny del 2013

La butaca del rei mag

Quan algú et demana si li pots donar un cop de mà restaurant un moble, no t'esperes pas morir en l'intent.. De fet, per ser justos, hauríem de dir que no m'ho van demanar sinó que em vaig oferir.. però crec que si arribo a saber que em duria tanta feina potser m'ho hagués pensat dos cops.. o no, ja que una mica tossuda sóc i si se'm planteja un repte, a tope per afrontar-lo!!

I el repte senyores i senyors tenia aquest aspecte (la foto de l'estat inicial amb part encoixinada i tot no la tinc.. sóc una mica desastre..):



Com convertir aquesta butaca daurada de rei mag (fusta de mala qualitat recoberta amb guix i pintura), en una butaca de color fusta? Cal doncs primer de tot rascar, després la tenyirem i finalment posarem goma-laca.

I com rasquem tot aquest guix? No queda més remei que fer-ho A MÀ!!! 
Amb un tornavís i un martell PIM PUM..
Ho he intentant amb decapant i no hi ha manera ja que el guix no surt pas així. Mireu les fotos:



Després d'hores i hores rascant a mà, per sort fa una setmana hem provat de rascar amb una DREMEL i sembla que funciona, així que ja veig la llum al final del camí..
I què és una DREMEL? 
Llegeix el següent post i ho sabràs :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada