dissabte, 1 de juny del 2013

Cep

Fa tant que no escric aquí, que qualsevol que mirés el blog es podia pensar que l'havia abandonat. De fet, jo mateixa també ho pensava.. però txan! he tornat :)
Que hagi estat un temps sense escriure no significa que hagi deixat de restaurar (o potinejar) mobles o altres objectes de decoració.. no pas! Jo segueixo anant a Restauració de mobles cada dimarts, tot i que faig tard cada dia ja que se m'acumula la feina.. però anem al gra.

Resulta que en aquests mesos de silenci he arreglat:

- Un cep!!
Una amiga em va demanar com calia tractar un cep per tal de poder-lo tenir a l'interior de casa com objecte de decoració (posat en mitja bóta per exemple a mode de gerro..) i que no es fés malbé i lluïs una mica. Així doncs, vaig preguntar i el que vam fer va ser: tractament amb goma-laca! i llestos.
Em sap greu que no tinc cap foto aquí de com ha quedat.. li demanaré un cop el tingui ja situat a casa seva. Ara brilla una mica i no perd escames quasi.

El següent objecte del qual us parlaré.. mereix un post propi..

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada