dimarts, 14 d’agost del 2012

La tauleta taronja: Abans i després


Transformació realitzada:
- la part superior és de conglomerat i degut al pas del temps i el mal ús (el meu avi hi posava pintura i pots i coses vàries al damunt) caldria contraxapar o canviar-ne la peça. Optem per la segona opció.
- la fusta que trobo que em servirà és quadrada així que toca utilitzar una caladora i llimar (no tinc fotos sorry). La meva paciència no dóna perquè quedi perfecte però força bé.
- posem tapaporus per gastar menys pintura.
- pintem. El color triat incialment amb pintura en base aigua és força llegi (salmó!!). Intento fer un arreglo i queda rosa!! Optem per pintar al damunt amb pintura taronja acrílica..
- fem fotocòpies ampliades de les plantes escollides (s'equivoquen i em fan una altra planta però també m'agrada).
- agafem les fotocòpies, les retallem amb bisturí, enganxem amb cola blanca (diluïda) i envernissem.
- queda posar el prestatge inferior! també l'he tallat amb caladora i ha encaixat força bé! per sota l'aguanten unes platines.
El resultat.. m'encanta :)

Detall del gravat superior: fotocòpia d'on es volien treure les imatges (al final és una altra jeje)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada